شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

لباسی که با آن جنابت شده ایم بدون رسیدن نجاست میتوان بعد غسل، پوشید یا خیر

۵ بازديد
نجس شدن لباس فقط در صورتی است که با نجاستی برخورد نماید در غیر این صورت و لو اینکه در هر نقطه ی آلوده ی قرار گیرید و به لباس نجاستی اصابت ننماید لباس نجس نمی شود و همین حکم را دارد لباسی که فرد با آن جنب شده و یا مقاربت انجام داده است . نا گفته نماند لباسی که فرد در آن احتلام شود نجس می شود و یا حد اقل بخشی از آن نجس می شود چرا که آب منی که خارج می شود در لباس می ریزد.


حکم شستن لباس جنب با لباسشویی

حکم شستن لباس نجس در دین اسلام


برخی لباس‌ها در طول روز به دلایل مختلف نجس می‌شوند. حکم شستن لباس نجس در اسلام دارای قواعد و شرایط خاصی است که باید بر اساس آن‌ها عمل کرد. بعضی افراد فکر می‌کنند نجاست لباس‌ها در ماشین لباسشویی از بین نمی‌رود حال اینکه بسیاری از این شبهه‌ها پایه و اساس درستی ندارند.
حکم لباس خونی در لباسشویی چیست؟ طبق نظر مراجع تقلید اگر لکه خون با چند بار شستن هنوز روی لباس باقی مانده یا در خونی بودن لباس خود شک دارید، لباس پاک محسوب می‌شود. در غیر این صورت وجود لباس خونی در لباسشویی، بقیه لباس‌ها هم نجس می‌کند. برای پاک شدن لباس باید لکه خون را از بین برده سپس لباس را مجدد آبکشی کنید. برای پاک شدن بقیه لباس ها یکبار آبکشی کافیست.

برای بسیاری از افراد سوالات زیادی درباره احکام شرعی شست و شوی لباس با لباسشویی پیش می‌آید. برخی افراد برای پاسخ به سوالات شرعی خود به مرجع تقلیدشان مراجعه می‌کنند اما عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند سوالات خود درباره حکم شستن لباس نجس در لباسشویی ، حکم لباس خونی یا حکم دستمال کاغذی نجس در ماشین لباسشویی را در اینترنت جستجو کنند. تمام این موارد در کنار هم باعث شد تا در این مقاله از lg-laundry.ir به سوالات بالا پاسخ مناسبی بدهیم.


حکم شستن لباس نجس با لباسشویی


ما در lg-laundry.ir افتخار این را داریم که کلیه خدمات مربوط به عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی از جمله تعمیر در محل با گارانتی را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان تهران و شهرستان‌های اطراف ارائه می‌دهیم. برای استفاده از این خدمات کافیست ابتدا سفارش تعمیر خود را در بخش تماس با ما در سایت ثبت کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تعمیرکار در اسرع وقت به محل شما اعزام شود. تمام تلاش تیم فنی ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی بر این است که دستگاه در محل تعمیر شود اما گاهی اوقات شدت آسیب‌دیدگی شدید و به تعویض قطعه نیاز دارید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعه از نمونه اصل و اورجینال استفاده شده و لباسشویی بعد تست نهایی و اطمینان از سلامت به شما تحویل داده می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.